Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeOdnosze wrazenie, ze artykul zostal napisany na zamowienie Kawasaki. Od paru tygodni jestem wlascicielem GTR, poprzednio ujezdzalem ZZR 1400, a jeszcze wczesniej Hajke. Kupujac GTR-a spodziewalem sie wygodniejszej pozyzji i leprzej ochrony przed wiatrem. Pozycja spelnila moje oczekiwania, ale tak chwalona owiewka zupelnie mnie rozczarowala. 6 maja, tego roku musialem pokonac dystans z Gdyni do Hamburga. Temperatura wahala sie miedzy 1-5 stopni prawie do samej granicy. Zadna pozycja, elektrycznie regulowanej owiewki nie wyeliminowala hulajacego po moim karku i plecach lodowatego wiatru. Dopiero calkowite obnizenie owiewki i prawie polozeniu sie na baku eleminowalo to przykre uczucie hulajacego wiatru na plecach wiatru
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza